Skip to content

Werkwijze

Wat maken we precies schoon?

De hele dakkapel! Zijkanten, boeidelen en kozijnen. Ook de ramen worden gezeemd. De regenwaterafvoer van het platte dak wordt vrijgemaakt.

Zijn de prijzen vast of zijn er bijkomende kosten?

Buiten de prijslijst om zijn er geen bijkomende kosten.
Wij hanteren vaste prijzen voor dakkapellen:

  • met een plat dak
  • op de 1e of 2e etage
  • tot max. 6 meter breed en 1,85 meter hoog
  • als er voldoende ruimte is om rond de dakkapel te kunnen lopen
    (3 dakpannen naast en 1 onder de dakkapel).

Let op, zonnepanelen kunnen ons werk belemmeren, altijd doorgeven!

Een afwijkende maat of ligging? Neem contact met ons op voor een prijsopgave.

Hoe kan ik een afspraak maken?

Dat kan eenvoudig via het formulier op onze website (desktopversie). U kunt uw precieze wensen opgeven en krijgt direct inzicht in de kosten. Ook kunt u uw voorkeur voor de planning opgeven. Als u het formulier verzendt krijgt u per ommegaande een opdrachtbevestiging met het kostenoverzicht.

Wanneer wordt er gereinigd?

De planning neemt altijd contact met u op om in goed overleg een datum en tijdstip af te stemmen. Het tijdstip is op een half uur nauwkeurig. Geprobeerd wordt uw eventueel opgegeven voorkeur te honoreren, echter dit lukt niet altijd. De diverse voorkeuren combineren tot een efficiënte agenda is voor ons een hele uitdaging!

Moet u thuis zijn voor de reiniging?

Het heeft wel onze voorkeur, maar het is meestal niet per se nodig. Laat het altijd even weten aan de planning als u niet thuis bent.

Hoe gaat de uitvoering in zijn werk? Moet u zelf iets doen?

De medewerker meldt zich op het afgesproken tijdstip bij u (marge half uur). Er wordt ter plekke uitgelegd hoe de reiniging in zijn werk gaat. U hoeft er zelf niet veel aan voor te bereiden maar het zou fijn zijn als (1) de eventuele vlieghorren uit de ramen zijn verwijderd, (2) de ramen en ventilatieroosters goed gesloten zijn en (3) uw eventuele buitenkraantje bruikbaar is.

Moeten wij binnen zijn of wordt er buitenom gewerkt?​

Wij werken zo veel als mogelijk buitenom. Wij brengen een veiligheidslijn over de woning aan, zodoende moeten wij altijd in zowel de voor- als achtertuin kunnen. Als u geen achterom heeft, wilt u dat dan melden? Reiniging kan dan meestal wel, maar er moeten wat compacte spullen door de woning.

Hoe gaat de betaling?

De medewerker heeft een pinautomaat bij zich. U krijgt een nota per e-mail nagezonden. Als u niet thuis bent dan krijgt u na de reiniging een factuur in de mailbox en kunt u het bedrag overmaken.

Kunt u een abonnement afsluiten?

Wij werken niet met abonnementen. Wel kunt u direct na de reiniging aangeven wanneer u opnieuw contact wenst voor een nieuwe afspraak. Bij de meeste klanten komen wij elke twee jaar. Maar er zijn ook klanten waar we jaarlijks komen. Het verschilt sterk per dakkapel hoe snel deze vuil aantrekt en er algvorming ontstaat. Dat heeft te maken met zonligging, omgeving en gebruikte materialen.

Klachtenprocedure

Als u niet tevreden bent over ons werk, laat dat dan alstublieft weten. Hoewel wij ons uiterste best doen kan het voorkomen dat er iets niet goed gaat of dat u andere verwachtingen had. U kunt dat direct melden bij de betreffende collega, maar u kunt ons ook bellen of een e-mail sturen.